Helpdesk & Ondersteuning

Een storing komt nooit gelegen. Helaas is het mogelijk dat uw systeem een hapering vertoont. In zo’n geval is het een geruststellende gedachte dat u terug kunt vallen op de expertise van Hostingpower Internet Services. We beschikken over een eigen service- en reparatieafdeling, Hostingpower Internet Services Service Centre, die problemen met hard- en software zo snel mogelijk op locatie verhelpt. Onze deskundige servicemonteurs hebben het antwoord op de meest uiteenlopende vragen of problemen. Virussen, softwarestoringen of problemen met de pc of printer? Onze specialisten staan u graag terzijde.

Helpdesk
Vaak kunnen onze technisch medewerkers problemen op afstand verhelpen. Is dat niet zo, dan verhelpen wij het probleem zo snel mogelijk op locatie. Gaat het om een bedrijfskritieke storing, zoals het uitvallen van een server of een belangrijk werkstation, dan lossen wij dat binnen 4 uur voor u op. Niet-bedrijfskritische storingen worden binnen één werkdag opgelost. Uiteraard bepaalt u zelf of een probleem al dan niet bedrijfskritisch is voor uw organisatie! Onze helpdesk is bovendien onbeperkt te raadplegen door onze (Potentiële) klanten van maandag tot en met zondag!

Remote monitoring
Problemen lossen we ook op afstand op door in te bellen en door servers van onze klanten op afstand te monitoren via een zogeheten hartbewakingsprogramma. Verder hebben we een beheertool waarmee we als het ware een helpdesk in de organisatie zelf zijn en gebruikersvragen zeer snel kunnen oplossen.

Support
Naast reparaties en onderhoud die op onze vestiging in Breda plaatsvinden – of bij u op de werkplek – zijn er nog tal van andere servicegerelateerde aspecten waar we u bij kunnen ondersteunen, zoals:
– het direct omruilen van defecte producten
– ‘pick up and return’: Hostingpower Internet Services bezorgt en installeert vervangende hardware of randapparatuur
– periodiek onderhoud (al of niet basis van een onderhouds-, response- of servicecontract)
– bemiddeling naar de fabrikant bij garantieafhandelingen
– registratie: nauwkeurig bijhouden hoe vaak, wanneer en met welke vragen uw medewerkers gebruik maken van onze helpdesk en desgewenst maatregelen nemen, zoals extra instructies aan gebruikers of aanpassingen aan de ICT-infrastructuur.